Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

CRISSH2020 – Πρόγραμμα για την πιστοποίηση στην Ψηφιακή Ικανότητα

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης συμμετέχει στο ευρωπαϊκό έργο HORIZON2020 με τίτλο «Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools» με το ακρωνύμιο «CRISS» ως εθνικός εταίρος.
Αν θέλετε να συμμετέχετε μαζί με το δημοτικό, το γυμνάσιο ή το λύκειο σας ή αν θέλετε απλώς να ενημερωθείτε για όλα τα νέα, επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του έργου και εγγραφείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: www.crissh2020.eu/get-started
Παρακαλούμε, βρείτε στο συνημμένο ενημερωτικό φυλλάδιο όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος.
Η πιλοτική φάση του έργου CRISS θα ξεκινήσει το σχολικό έτος 2018-2019 και αφορά μαθητές της Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού, Γ’ Γυμνασίου, Α’ ΓΕΛ και Α’ ΕΠΑΛ.
 Επίσημη ιστοσελίδα του CRISS www.crissh2020.eu

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΥΛΙΚΟ: http://www.pdekritis.gr/pde-euprogrammes/crissh2020/ 

Πίνακες εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16) για το σχολ. έτος 2019-2020

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-aitisi.sch.gr οι οριστικοί πίνακες κατάταξης εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16) ανά μουσικό όργανο για τα μουσικά σχολεία, για το σχολικό έτος 2019-2020, οι οποίοι καταρτίστηκαν σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 160954/Ε1/15-10-2019 (ΑΔΑ: Ψ1ΔΓ4653ΠΣ-ΝΡΙ) πρόσκληση, όπως συμπληρώθηκε με την υπ’ αριθμ. 163720/Ε1/18-10-2019 (ΑΔΑ: 9ΤΚΒ4653ΠΣ-0ΙΠ) όμοια.

Διοργάνωση Συνεδρίου: «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» Αποτίμηση, Δυνατότητες, Προοπτικές»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5022549, ΣΑΕ3451 με κωδικό 2019ΣΕ34510002, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).
Στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2988/08-04-2019 (ΑΔΑ: Ψ57ΔΟΞΛΔ-42Π) Απόφαση Υλοποίησης με Ίδια Μέσα του Υποέργου 1 «Υποστηρικτικές Ενέργειες για την Υλοποίηση Επιμόρφωσης» και ειδικότερα στο ΠΕ1.6: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης, περιλαμβάνεται η διοργάνωση Συνεδρίου.
Το Συνέδριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 30/11/2019 στην Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων που βρίσκεται επί της οδού Θεσσαλονίκης 151, Καλλιθέα 176 75. Η διάρκεια του Συνεδρίου είναι από τις 09.30 έως τις 17.00.
Στόχος είναι η παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και η ανάδειξη καλών πρακτικών στις μεθοδολογίες, μέσω των οποίων υπηρετήθηκαν οι στόχοι της παρέμβασης «ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ (ΜΝΑΕ)» κατά τα δύο πρώτα έτη της εφαρμογής και η αξιοποίηση της εμπειρίας των εκπαιδευτικών για τη διαμόρφωση του επιμορφωτικού προγράμματος και του εκπαιδευτικού υλικού.  
Στο Συνέδριο πρόκειται να λάβουν μέρος -με ανακοίνωση- εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές) που συμμετείχαν στις τρεις δράσεις της παρέμβασης ΜΝΑΕ: α) εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία για τα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών, β) θεσμός του/της Συμβούλου Καθηγητή/Καθηγήτριας και γ) Σύμβουλος Ψυχολόγος, κατά τα δύο τελευταία σχολικά έτη (2017-2018, 2018- 2019).
Το Συνέδριο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στον δικτυακό τόπο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία έως και τις 15 Νοεμβρίου 2019, σύμφωνα με την παράταση που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΙΕΠ.
Περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις παρέχονται στα τηλέφωνα
  • 213 1335 552 (κ. Βασίλειος Ραυτόπουλος, Υπεύθυνος Πράξης) για διαδικαστικά θέματα και
     
  • 213 1335 503 (κ. Ευάγγελος Μακροστέργιος) για τεχνικά ζητήματα.
ΠΗΓΗ: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/303553_paratasi-gia-tis-aitiseis-symmetohis-sto-synedrio-gia-programma-mia-nea-arhi-sta